Plumoo scoort hoog in tevredenheidsenquête bij haar klanten

Plumoo scoort hoog in tevredenheidsenquête bij haar klanten

In de loop van de maand mei namen wij een tevredenheidsenquête af bij onze klanten.

Er werden in totaal 331 enquêtes verwerkt.
Hiervan zijn er 257 klanten die de digitale weg hebben gekozen en 74 hebben de enquête op papier ingevuld en aan ons terug bezorgd.
Op vandaag hebben wij 700 actieve klanten. Maar liefst 47,3% vulden de enquête in.  De mogelijkheid tot invulling werd geboden tot dinsdag, 4 juni (einddatum op de enquête was 1 juni).
De enquête werd voor de eerste maal digitaal verzonden naar die klanten waarover wij een emailadres beschikten.  De klanten waarvan wij geen emailadres hadden, hebben wij opgebeld met de vraag of zij een emailadres hebben en of zij liever digitaal of per post de enquête ontvingen.
Er werd een luikje voorzien waarbij we polsen naar de tevredenheid over de poetshulp en een luikje waarbij we wensten na te gaan hoe de klant de samenwerking met het kantoor ondervindt.

Voor de tevredenheid over de poetshulp werden 8 thema’s aangehaald:
Stiptheid – Houding en voorkomen – Motivatie – Communicatie – Relatie privé en werk – Zelfstandig werken – Tempo en regelmaat – kwaliteit van het werk.

Daarnaast werd gepolst naar de algemene tevredenheid over de poetshulp zelf.
Voor wat betreft de tevredenheid over de samenwerking met het kantoor werden 5 thema’s bevraagd:
Planning – Communicatie van de kantoormedewerkers – Toegankelijkheid van de kantoormedewerkers – Klantvriendelijkheid en bereikbaarheid van het kantoor.
Ook hier werd er gepolst naar de algemene tevredenheid.

We scoren op vlak van tevredenheid zowel voor wat betreft jullie als op vlak van de samenwerking met het kantoor heel goed.
Gemiddeld 96% van de respondenten zegt over hun poetshulp dat ze tevreden tot heel tevreden zijn.
97% geeft een score van 7 of meer op 10. 87% geeft een score van 8 of meer op 10.
94,4% van de respondenten zegt over de samenwerking met het kantoor tevreden tot heel tevreden te zijn.
83,7% geeft een score van 8>= 10
Maar liefst 96% geeft op de samenwerking met het kantoor een score van 7 of meer.

Wij zijn supertevreden met dergelijke resultaten. We zijn een goed team, een sterk team en onze klanten voelen dit.  Onze poetshulpen bedanken we heel erg voor hun positieve en sterke inzet.    Zij mogen terecht heel fier zijn op zichzelf!

Tenslotte wil ik nog meegeven dat we beloofd hebben aan de deelnemende klanten om een prijs uit te delen aan één van hen.
De gelukkige winnaar is Linda Hillewaere uit Zevekote, klant van Marleen Naeyaert, die al jaar en dag klant van ons is.  Ook aan haar wensen wij een dikke proficiat!

Een persmoment gaat door op donderdag, 25 juli om 19u30 op kantoor. Onze voorzitter, Arnold zal de prijs uitreiken.
Ook Marleen wordt voor de gelegenheid hierop uitgenodigd.

U kan het artikel uit het Laatste Nieuws hieronder ook nog ‘s nalezen:

https://www.hln.be/in-de-buurt/gistel/dienstenbedrijf-plumoo-scoort-hoog-in-tevredenheidsenquete-en-zet-klant-in-de-bloemetjes~a0a85908/:

Dienstenbedrijf Plumoo scoort hoog in tevredenheidsenquête en zet klant in de bloemetjes

Dienstenbedrijf Plumoo, in de Hoogstraat 59, heeft bij haar 700 actieve klanten een tevredenheidsenquête afgenomen. De resultaten zijn erg bemoedigend. Eén van de klanten die de enquête hebben ingevuld, Linda Hillewaere, werd in de bloemetjes gezet.
Er werden in totaal 331 enquêtes verwerkt: 257 digitaal en 74 op papier. “De enquête werd voor de eerste keer digitaal verzonden naar die klanten van wie wij een mailadres hebben”, zegt beleidsmedewerker Anne-Sophie Blieck. “De klanten van wie we geen mail hadden, hebben wij opgebeld met de vraag hoe ze de enquête wilden invullen.” Voor de tevredenheid over de poetshulp werden de thema’s als stiptheid, motivatie, communicatie, zelfstandigheid en kwaliteit aangehaald. Over de tevredenheid over Plumoo zelf werden thema’s als planning en toegankelijkheid van de kantoormedewerkers naar voren geschoven. “We scoren zowel op vlak van tevredenheid wat betreft hun poetshulp als op vlak van de samenwerking met het kantoor heel goed”, stelt voorzitter Arnold Stael. “Gemiddeld 96 procent van de respondenten zegt over hun poetshulp dat ze tevreden tot heel tevreden zijn. 97 procent geeft een score van zeven op tien of meer. En 94,4 procent van de respondenten zegt over de samenwerking met het kantoor tevreden tot heel tevreden te zijn.” De algemene tevredenheid ligt op 83,7 procent.
“Erg content”
Linda Hillewaere werd uit alle respondenten geloot en kreeg cinematickets cadeau uit handen van Stael en bestuurslid Rosa Vergauwen. “Ik ben al elf jaar klant, terwijl Plumoo zelf nog maar twaalf jaar bestaat”, zegt Linda. “Ik ben erg tevreden van poetshulp Marleen Naeyaert. Ik baat bed & breakfast Nieuwhof in Zevekote uit, maar helaas laat de wetgeving niet toe dat ik dienstencheques gebruik voor mijn zelfstandige activiteit. Marleen levert alvast prima werk bij ons thuis.”

 

 

leave a comment

your email address will not be published.

LATEST POSTS
MOST POPULAR
TEXT WIDGET

What makes Cleanmate trusted above other cleaning service providers? When you combine higher standards, smarter strategies and superior quality all in one package, the result is top notch.