De dagelijkse coördinatie en administratieve afhandeling gebeurt vanuit het kantoor te Gistel.

Katja Vanden Berghe: Katja staat als coördinator in voor het onthaal en begeleiding van personeel en cliënteel.  Katja ziet toe op de dagelijkse planning en match tussen klant en medewerker.  Zij is uw vaste aanspreekpunt!

Ilse Vanhee: Ilse verzorgt het telefonisch en persoonlijk onthaal alsook de administratie. Als klant kan u steeds met alle administratieve vragen of problemen bij haar terecht.

Anne-Sophie Blieck is beleidsmedewerker en staat samen met haar twee collega’s in voor het runnen van het bedrijf.

Ze staat in voor de verdere duurzame groei van het bedrijf en houdt deze financieel gezond.  Ze verzorgt het HR beleid, werkt een lange termijnstrategie uit en ziet toe op de uitwerking ervan.  Anne Sophie communiceert naar alle stakeholders en stelt de agenda samen voor de Raad van Bestuur en Algemene vergadering.

OPENINGSUREN:

    Maandag 08u30 – 12u30
    Dinsdag 13u00 – 17u30
    Woensdag 08u30 – 12u30
    Donderdag 13u00 – 17u30
    Vrijdag 08u30 – 12u30

Een afspraak maken?

Hoogstraat 59
8470 Gistel